CASE ABOG

muis

CASE ABOG

Mobiel-header2

Hoe onze samenwerking met ABOG tot stand kwam

abog-logo

ABOG NV is een dynamisch aannemingsbedrijf gespecialiseerd in onderhoudswerken van openbare domeinen. Eind 2020 werden we gecontacteerd door Hilde Govaert met de vraag om hen op tijdelijke basis te helpen bij het vrijgeven van hun bankwaarborgen.

‘Getting things done’ in de praktijk toegepast

Een aanvraag die meteen onze interesse aanwakkerde, vooral omdat we tot op die dag nog geen concrete ervaring hadden in de sector van de openbare werken net zomin als met het opvolgen van openstaande bankwaarborgen. Een uitdaging waar we heel graag onze tanden wilden inzetten!

We kregen het vertrouwen van ABOG en verdiepten ons in dit project. We maakten op korte tijd een inhaalmanoeuvre en slaagden erin om alle openstaande borgen vrij te laten geven.

Samenwerking op maat en flexibel in tijd

Initieel ging het over een tijdelijke opdracht van ongeveer tien dagen. Dankzij de goeie en vlotte samenwerking schakelden zij ons in voor het opvolgen van de nieuwe waarborgen én voor nieuwe projecten.

Tien dagen werden uiteindelijk zes maanden waarop ABOG beroep deed op de administratieve ondersteuning van IlsAssist (gemiddeld drie dagen per week). Tot op heden stellen wij onze diensten nog voor één dag per week ter beschikking.

En français, svp!

Sinds de start van onze samenwerking werd onze hulp ook ingeschakeld voor hun Waalse vennootschap (A2 S.A.). Succesvol communiceren in het Frans is als meertalige duizendpoot uiteraard simple comme bonjour voor IlsAssist.

IMG-20220517-WA0001-2

Diverse administratieve ondersteuning

Door het snel en goed uitvoeren van de oorspronkelijke opdracht (vrijgeven bankwaarborgen) mochten wij ook andere administratieve uitdagingen aangaan voor ABOG. Zo zorgen wij onder meer voor attesten van goede uitvoering, een belangrijke voorwaarde om toekomstige projecten binnen te halen.

rating-links

ABOG aan het woord

‘Ik heb het nog nooit gedaan, maar het zal mij wel lukken’, was Ilses reactie. Ze was inderdaad niet vertrouwd met de sector van de openbare werken waarin we actief zijn, noch met het project op zich. Ilse verdiepte zich in het proces van de vrijgave van de borgen, stelde zich diplomatisch en doortastend op en werkte de grote achterstand weg. Haar inspanningen en volharding werden beloond met de vrijgave van de borgen!  

Aanvankelijk hadden we een tiental dagen voorzien, maar we hadden door constante groei en personeelstekort ook nood aan een extra paar handen in andere domeinen. Gezien de samenwerking met Ilse zo vlot liep, hebben we haar daar dan ook voor ingeschakeld. We werkten uiteindelijk meer dan 6 maand samen, gemiddeld 3 dagen per week. Op vandaag bouwen we de samenwerking af, maar doen nog steeds op ad-hoc basis beroep op Ilse.

Ik kan Ilse ten zeerste aanbevelen. Ze is zeer vlug van begrip, flexibel en kan snel schakelen tussen verschillende opdrachten. Ze denkt mee, ziet werk, is proactief en oplossingsgericht. Haar opgewekte, enthousiaste, ‘recht-toe-rechtaan’ karakter maken van haar een héél aangename en toffe collega.  

Want zo zijn we haar wel gaan beschouwen… als een collega, eerder dan als een externe consultant."

- Hilde Govaert

rating

Wil je ook samenwerken met IlsAssist? Geef ons een belletje of vul hieronder het contactformulier in.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Toestemming
Scroll naar top